Carana Beach Hotel er et hyggelig og delikat boutique som ligger langs en vakker sandstrand, nord på hovedøya Mahé. Man kommer seg hit med privat eller offentlig transport fra Seychellene internasjonale flyplass, som tar cirka 40 minutter. Hotellet ligger cirka 15 minutter med bil fra hovedstaden Victoria.

Hvorfor Carana?
Hotellet har et fokus på den varme og imøtekommende livsstilen på Seychellene – dette er noe som går igjen i både service og vennlighet de ansatte utstråler. Hotellet er drevet av lokale, og de ønsker å tilby en unik nisje som fremmer høy kvalitet, med et hint av det autentiske ved øya. Her nyter du ferien i vakre omgivelser med frodig vegetasjon, granitt steiner og asurblått hav. Maten du får servert på hotellet er helt fantastisk!

Et hotell som ønsker både par og familier velkommen, men som passer spesielt godt for par, for bryllupsreisen eller selve vielsen.

Hotellet har totalt 40 rom fordelt i forskjellige rom kategorier, med eller uten privat basseng.

Rom/Villa

Ocean View Chalet
Ocean View Pool Chalet

Fasiliteter

Restaurant og bar (lounge) med utvalg av småretter
SPA og surfesenter
Barnevakt på forespørsel - kostnader tilkommer

solsenger som ligger på rekke vendt mot den lange sandstranden og havet
fersk appelsinjuice står stilt opp på et rekkverk med palmer og havet i bakgrunn
bord og stoler satt opp i restaurantområdet med nydelige palmer, sandstrand og havet i bakgrunn
Utsikt over havet fra terrassen med solsenger og et lite basseng
Basseng og rom med solsenger på terrassen i frodig vegetasjon
dobbeltseng i delikat rom med terrassedøren åpen
lyst baderom med to vasker og speil
romslig bar og oppholdsrom med utsikt over havet i bakgrunnen
sitteplass i baren med utsikt over turkisblått hav
Lokal mann serverer en drink i baren
Skjønnhetsprodukter på et fat ved bassenget og utsikt over havet

Planlegg din drømmereise

Vi legger vekt på god kunnskap og personlig service. Våre dyktige reisekonsulenter besøker våre destinasjoner og bosteder jevnlig. Du reiser trygt når Paradisreiser står som arrangør!